Am fost în weekend cu soția la Paris. Nu vom mai comite o asemenea greșeală!

Distribuie!by Povestea jurnalistului Martin Kohout care a vizitat Parisul în weekend și a surprins câteva lucruri șocante în timpul călătoriei. „Recent am mers cu soția la Paris pentru weekend. Nu am mai vizitat acest oraș pentru mai mult de 10 ani. Un alt motiv pentru care am decis să ne […]
Distribuie!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

„Recent am mers cu soția la Paris pentru weekend. Nu am mai vizitat acest oraș pentru mai mult de 10 ani. Un alt motiv pentru care am decis să ne diversificăm nițel sfârșitul de săptămână a fost costul extrem de mic al biletelor Air France.

Biletul de întoarcere pentru o singură persoană a fost la numai 100$, inclusiv comisioanele, și asta ar trebui să fie un semn de alertă, dar din păcate, nu am considerat nimic dubios în afacerea planificată intenționat.

Zborul spre Paris a decurs normal și ajunși la aeroport, ne-am urcat în trenul care trebuia să ne conducă spre centrul orașului. După sosirea la Gara de Nord, eu și soția mea am avut primul șoc: pretutindeni dezordine și haos și cel mai important – niciun francez alb.

Ne-am urcat în metrou și am mers să vizităm principalele obiective turistice. În timpul unei călătorii cu metroul de la Grand Etoile la muzeul Luvru, ne-am dat seama dintr-odată că din tot vagonul doar 2 persoane erau albe – eu și soția mea. Acțiunea s-a desfășurat în ziua de vineri, la ora 14.00. La intrarea în muzeu nu puteai găsi pe cineva cu cine să poți împărtăși viziunea asupra artei, în schimb peste tot patrulau soldați înărmați până în dinți cu arme de foc, cu degetele fixate pe trăgaci. La scurt timp am aflat de la un prieten că Franța se află într-o stare de urgență de acum un an..

Mai târziu am luat prânzul cu prietenii la câțiva pași de Grands Boulevards, pe strada căruia am întâmpinat doar migranți. Seara ne-am îndreptat către Turnul Eiffel, unde, ca de obicei, puteai da de zero turiști și de un duium de solați și jandarmi, care îi percheziționau corporal pe toți turiștii cu excepția femeilor mulsumane acoperite cu straie din cap până-n picioare – probabil că astfel se manifestă egalitatea franceză. În schimb în cartierul Trocadero am trăit iadul pe pământ – pretutindeni ne poticneam de vânzători africani ciudați „de suvenire”, vagabonzi din Africa și România și hoți de buzunare arabi.

Poliția închide ochii la infracțiunile mici. Seara, în apropierea Turnului Eiffel imigranții arabi au violat o tânără franțuzoaică. Firește, la noutăți aceste eveniment s-a menționat în treacăt. Probabil, cele întâmplate reprezintă un fenomen normal în cadrul îmbogățirii culturale…

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Cocoon.ro – Conspirații Îndeplinite!

Citiți și...

LE PARISIEN: Asociația „Autisme Vaccinations" din Franța dă în judecată Sanofi, Pfizer, Eli Lilly și GlaxoSmithKline pentru vaccinurile care provoacă autismul
Adrian Năstase a vândut fabrica ARO la preț de apartament
DAȚI MAI DEPARTE SA ȘTIE TOȚI ROMÂNII: Dezastru! | Ce ascunde Victor Ponta românilor până după alegerile prezidențiale
Fosta lesbiana acum crestina: Nu prietene nu te-ai nascut gay, te-ai nascut pacatos, dar poti schimba asta!!!
Tinerii ii cer lui Iohannis taxe si impozite zero pt. cei care isi infiinteaza un PFA sau SRL, caci altfel pleaca din tara si oricum nu ar plati nicio taxa | Distribuie daca esti de acord!
CV-ul necosmetizat al lui Dacian Cioloş
O fată din Scoția a rămas în scaunul cu rotile după Vaccinarea cu Vaccinul HVP. "În câteva luni după vaccin am simțit dureri și atrofieri ale mușchilor și am rămas în scaunul cu rotile"
De ce-a deturnat Klaus Iohannis ancheta în cazul Colectiv de la ipoteza mîinii criminale către teza Vinovată e Corupția?
Un fost magician povesteste cum ii cerea Satana sacrificii si cum provoca invrajbiri, divorturi si alte nenorociri
Lucian Mandruta critica si ridiculizeaza tinerii romani care nu vor sa mearga in razboi
4 EURO costa productia unui sacou de firma! Fabricile din Romania fac haine pentru cele mai tari branduri din lume! VIDEO
ELITA MONDIALA: intai iti distrug agricultura si productia, isi pun supermarketuri, apoi la un moment dat le inchid. In clipa aceea omul va face ORICE pentru HRANA: cip, crime, supunere TOTALA!!!!