CUM FUNCTIONEAZA MAFIA LEMNULUI! Dezvaluirile EXPLOZIVE ale unui fost padurar

Distribuie!by Voicu Tomos, fost padurar, dezvaluie pe pagina de facebook mecanismul de functionare al mafiei lemnului: Circuitul ilegal al materialului lemnos din pădure în cazul nostru pînă la Holzindustrie Schweighofer. Lemnul după ce este marcat şi pus în valoare este scos la licitație,unde se prezintă diferite firme care licitează procesele […]
Distribuie!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Voicu Tomos, fost padurar, dezvaluie pe pagina de facebook mecanismul de functionare al mafiei lemnului:

Circuitul ilegal al materialului lemnos din pădure în cazul nostru pînă la Holzindustrie Schweighofer.
Lemnul după ce este marcat şi pus în valoare este scos la licitație,unde se prezintă diferite firme care licitează procesele tehnologice de exploatare şi transport a materialului lemnos.
A) Exploatarea: se face de către firme autorizate pînă în platforma primară
B) Transportul:se face de către firme autorizate din platforma primara si pînă la destinatie,in cazul nostru S C Holzindustrie Schweighofer SRL
A) Exploatarea: În platforma primara se secționeaza lemnul după care se incarcă pe camioane special echipate. Avand in vedere ca este o munca colosala,lemnul incărcat nu se cubeaza legal (buştean cu buştean) decăt ochiometric.intocmindu-se avizele de insoțire cu aproximație exemplu la o maşina s-a cubat tot lemnul rezultînd 60 mc,iar recepția a fost de 42 mc,o maşina încarcata la maxim rezultă 42 mc lucru total greşit şi ilegal,deoarece pe un aviz trebuie să se treacă lungimea,diametrul si cubajul fiecarui buştean în parte,iar în situația de față se trece cu aproximație un anumit numar de buşteni cu un anumit diametru şi un anumit cubaj,total ilegal exemplu (pe o maşina încarcată la capacitate maximă se încarcă intre 45-50 mc, şi un număr de buşteni cu diametrul mediu inre 18-28 cm şi un numar de 280-350 bucați). Timpul necesar pentru a fi cubat legal bucată cu bucată este mare şi necesita mult efort,chiar dacă prin absurd cum v-am arătat şi mai sus,cubajul făcut nu ar potrivi cu recepția,iar firma mai sus menționată plateşte lemnul,doar pe baza recepției. Cele 2 puncte A-B depind in totalitate de recepția facuta de Holzindustrie Schweighofer,atît pe clasa de calitate cît şi pe cantitate ( in concluzie nu contează căt se taie şi ce calitate are, ci cît se recepționează).In concluzie radarul pădurii este egal cu 0,praf in ochii O N G -urilor şi al luptătorilor impotriva deşertificării țării.
B) Transportul: Orice firmă de transport vrea să facă profit. Transportul unui mc de lemn se negociază tot la licitații şi este intre 65-110 lei cu T V A in funcție de distanță.orice firmă de transport va incărca autotrenul cu cît mai mulți mc,iar din acest punct de vedere incalcă orice tonaj admis pe drumurile publice.Avînd in vedere că un mc de buştean specia răşinoase are minim 700 kg/mc,ori o incărcătura minim de 40 -45 mc cît are incărcătura pe o maşină rezultă minim 28 tone fară greutatea maşinii maşina cîntărind inca aproximativ 20 tone,rezultînd o greutate de aproximativ 48 tone. Acum stau şi intreb pe care drum public din țara asta se poate circula cu atîta tonaj,un transport de buşteni ca sa fie legal din punct de vedere al greutați trebuie să aibe incărcătură de maxim 10 mc cap tractor si remorcă, ce transportator din țara asta ar face un transport de minim 150 km plus incărcare pe maxim 1100 lei? Avînd în vedere amenzile foarte mari aplicate de ISCTR pentru depăşirea greutății este de minim 18000 lei iar transportul a cîte 10 mc pentru fiecare maşina este imposibil de făcut profitabil. În maxim o lună de zile dacă in fiecare localitate,oras (în care se fac transporturi către orice mega companie din asta),ar vrea cineva cu adevărat să stopeze transporturile ilegale de material lemnos mega companiile ar rămane fără obiectul muncii. La o verificare amănunțită totul este ilegal. Nu contractele pe care le au aceste firme trebuie oprite ci trebuie avut grijă ca lemnul să fie transportat legal la aceste firme. Ar trebui sa fie in fiecare localitate, oraş, minim 2 persoane care să aibe curajul de-a suna la 112 să ceară să se verifice la fața locului de către Poliție, ITRSV documentele de transport şi ISCTR-ului să cîntărească transportul, garantat că acel transport nu va ajunge la destinație.


loading...

http://hotinfo.ro/cum-functioneaza-mafia-lemnului-dezvaluirile-explozive-ale-unui-fost-padurar/

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Cocoon.ro – Conspirații Îndeplinite!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Cocoon.ro - Conspiratii Indeplinite

Cocoon.ro - Conspiratii Indeplinite