Cum sa-ti scazi tensiunea in 2 minute fara medicamente

Distribuie!by Hipertensiunea arteriala, cunoscuta de asemenea sub numele de tensiune arteriala crescuta sau hipertensiune, este o boala cronica caracterizata prin valori crescute ale presiunii arteriale. Valoarea ridicata face ca inima sa pompeze intr-un ritm mai accelerat fata de ritmul normal pentru a propulsa sangele in vasele sangvine. Hipertensiunea arteriala este […]
Distribuie!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Hipertensiunea arteriala, cunoscuta de asemenea sub numele de tensiune arteriala crescuta sau hipertensiune, este o boala cronica caracterizata prin valori crescute ale presiunii arteriale. Valoarea ridicata face ca inima sa pompeze intr-un ritm mai accelerat fata de ritmul normal pentru a propulsa sangele in vasele sangvine.
Hipertensiunea arteriala este un factor de risc major pentru cazurile de atac de cord (infarct miocardic), insuficienta cardiaca, anevrisme ale arterelor (de exemplu anevrism aortic), boala arteriala periferica si este cauza bolilor renale cronice.

Chiar si o crestere moderata a valorilor tensiunii arteriale este asociata cu o sperana de viata mai redusa.


In cazul in care suferi de aceasta conditie de sanatate, simti ca iti creste brusc tensiunea si nu ai la indemana medicamentele prescrise de medic pentru scaderea acesteia, iata mai jos cea mai simpla si eficienta metoda de scaderea a tensiunii arteriale in maxim 2 minute!<

Acesta este un secret dezvaluit de Gennadiy Malahov, un specialist al medicinei alternative din Rusia. Secretul scaderii tensiunii arteriale il consta „respiratia cu stomacul”!


Asadar, in cazul in care aveti tensiune ridicata, pur si simplu „respirati cu stomacul”. Acest exercitiu va calmeaza si va va ajuta la scaderea tensiunii.

Mai intai, inspirati si tineti aerul in abdomen. Apoi expirati in asa fel incat aerul sa va rotunjeasca stomacul. Cu cat veti expira si inspira mai incet, cu atat veti fi mai calmi.

In timp ce inspirati, imaginati-va ca va umpleti cu energie pozitiva iar cand expirati, ganditi-va ca eliminati din organismul vostru toata energia negativa. Faceti asta timp de 2 minute, fara pauza, si veti aduce tensiunea la volori normale!

In timpul „respiratiei cu stomacul”, vasele noastre de sange se relaxeaza, inima este mult mai odihnita, circulatia sangelui se uniformizeaza iar rezultatul va fi o tensiune arteriala mai mica.

Antrenarea unei respiraţii corecte poate fi utilă în următoarele situaţii:

  • controlul şi prevenţia atacurilor de panică prin prevenţia hiperventilaţiei
  • produce o stare de relaxare în anxietatea generalizată
  • managementul stresului
  • insomnie
  • dureri de cap
  • hipertensiune
  • dureri în piept nedatorate unei condiţii cardiace
  • agitaţie gastrointestinală


Procedura:

loading...
  1. Luaţi o poziţie confortabilă, într-un spaţiu liniştit, lipsit de zgomote sau alţi distractori.
  2. Plasaţi o mână pe piept şi cealaltă pe abdomen. Încercaţi să duceţi aerul inspirat până în stomac.Cu fiecare inspiraţie ar trebui să observaţi o mişcare spre exterior a mâinii situate pe abdomen. Mâna de pe piept rămâne nemişcată. Cu fiecare expiraţie stomacul revine la poziţia iniţială.
  3. Păstraţi respiraţia calmă şi fluidă. Nu trageti brusc aer in piept şi nu expiraţi totul dintr-o data. Imaginaţi-vă că aerul curge lin, nu este eliberat subit, in calupuri. Nu contează dacă respiraţi pe nas sau pe gură, deşi pe nas poate fi mai uşor să menţineţi ritmul.
  4. Începeţi să număraţi în gând respiraţiile în felul următor: unu pe inspiraţie, relaxatpe expiraţie, doi pe următoarea inspiraţie, relaxat pe expiratie. Continuaţi până la zece şi apoi numaraţi invers până la unu.
  5. Concentraţi-vă doar pe respiraţie şi pe numărat. Acest lucru poate fi dificil la inceput. Dacă apar şi alte gânduri, nu vă enervaţi şi nu renunţaţi. Lăsaţi gândurile să treacă fără să le acordaţi atenţie şi reveniţi la numărat.
  6. La început este posibil să ameţiţi puţin, să aveţi senzaţia că nu aveţi suficient aer şi ritmul respiraţiei să se accelereze. Pe măsură ce continuaţi, însă, aceste senzaţii vor dispărea şi ritmul respiraţiei se va stabiliza.

 

Va rugam sa distribuiti articolul astfel incat sa ajunga si la persoanele care au probleme cu tensiunea arteriala. Multumim!

https://all4romania.eu/cum-sa-ti-scazi-tensiunea-in-2-minute-fara-medicamente/

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Cocoon.ro – Conspirații Îndeplinite!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Cocoon.ro - Conspiratii Indeplinite

Cocoon.ro - Conspiratii Indeplinite