IMPORTANT! Top al Supermarketurilor din Romania,…. unde romanii lasa banii imperialistilor

Distribuie!by TOP al supermarketurilor din România, din punct de vedere al raportului calitate/preţ. Important este gradul de satisfacţie al clienţilor, rezultat din sondaje proprii şi reclamaţii la ANPC. Menţionăm că termenul de ,,supermarket” include toţi comercianţii din retail. 1. Kaufland. Discounter german – 75 de magazine, în România din 2005. – […]
Distribuie!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

TOP al supermarketurilor din România, din punct de vedere al raportului calitate/preţ. Important este gradul de satisfacţie al clienţilor, rezultat din sondaje proprii şi reclamaţii la ANPC. Menţionăm că termenul de ,,supermarket” include toţi comercianţii din retail.

1. Kaufland. Discounter german – 75 de magazine, în România din 2005. – gradul de satisfacţie al clienţilor: 81%..Feriţi-vă de sortimentele din carne..


2. Lidl. Discounter german – 136 de magazine (a preluat reţeaua Plus). – gradul de satisfacţie al clienţilor: 78%. Produsele electrocasnice sunt de o calitate inferioară. Feriţi-vă de sortimentele din carne..

3. Billa. Supermarket german de origine austriacă, sub umbrela concernului Rewe. În România din 1999 – 63 de magazine. – gradul de satisfacţie al clienţilor: 78%. Deşi este ca bază un discounter, preţurile sunt mari. Feriţi-vă de sortimentele din carne..


4. Metro. Companie germană cu cel mai mare impact pe piaţa cash&carry. În România din 1996 – 32 de magazine. Feriţi-vă de sortimentele din carne..

5. Carrefour. Cel mai mare retailer din Europa şi al doilea din lume, după Wal-Mart. În România, grupul francez este din 2001, deţine 82 de magazine (25 hipermarketuri, 52 supermarketuri şi 5 magazine de proximitate), iar cifra de afaceri este de 1,2 miliarde de euro. – gradul de satisfacţie al clienţilor: 73%.  – Evitaţi: carnea, peştele, fructele de mare (de cele mai multe ori depăşite din punct de vedere al termenului de garanţie).
Atenţie: se fură la cântar.

6. Mega Image. Reţea de origine belgiană, cu 124 de magazine în România, din 1995. – gradul de satisfacţie al clienţilor: 73%. Multe din nereguli vizează înşelătorii la cântar sau înscrisuri pe etichete. – Multe din nereguli vizează înşelătorii la cântar sau înscrisuri pe etichete.

loading...

7. Cora. Hipermarket aflat sub umbrela grupului Louis Delhaize, cu 8 magazine în România. – gradul de satisfacţie al clienţilor: 72%.
– Ce să evitaţi: Carnea, electrocasnice, mobilă.

8. Real. Hipermarket cu autoservire sub umbrela nemţilor de la Metro. În România din 2006, deţine 24 de magazine. – gradul de satisfacţie al clienţilor: 68%.
– Evitaţi produsele: carne, patiserie şi cele de post.

9. Selgros. Retailer de tip cash&carry cu origini germane care a intrat în România în 2001 şi deţine acum 19 magazine. – gradul de satisfacţie al clienţilor: 68%.
– Evitaţi produsele: carne, patiserie etc

10. Auchan. Retailerul francez controlat de familia Mulliez este în România din noiembrie 2006 şi are 9 magazine. – gradul de satisfacţie al clienţilor: 66%.
– Evitaţi produsele: carne, patiserie şi cele de post.

11. Penny Market/XXL. Companie din grupul german Rewe, supermarket înrudit direct cu Billa, dar care promovează produse mai ieftine, dar nu de aceeaşi calitate. Are una din cele mai vaste reţele din România: 130 de magazine.   Evitaţi produsele: carne, patiserie şi cele de post.

12. Profi. Face parte din acelaşi grup, Louis Dellhaze, cu Mega Image şi Cora. Deşi dispune de o reţea vastă: 115 magazine, oferă produse, ca şi Penny, pentru clienţi mai puţin pretenţioşi.
Evitaţi produsele: carne, patiserie şi cele de post.

Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Cocoon.ro – Conspirații Îndeplinite!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Cocoon.ro - Conspiratii Indeplinite

Cocoon.ro - Conspiratii Indeplinite