Nu se construiesc autostrazi in Romania dintr-un motiv simplu. Nu vrea vestul, mai ales Olanda. 

Distribuie!by De ce nu se construiesc autostrazi care sa strabata muntii si sa lege Sudul Romaniei si Estul Romaniei de Vestul Romaniei??? Pai uite de ce: – Nu se construiesc autostrazi in Romania dintr-un motiv simplu. Nu vrea vestul, mai ales Olanda. – Trebuie precizat ceva pentru a intelege starea […]
Distribuie!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

De ce nu se construiesc autostrazi care sa strabata muntii si sa lege Sudul Romaniei si Estul Romaniei de Vestul Romaniei???
Pai uite de ce:
– Nu se construiesc autostrazi in Romania dintr-un motiv simplu. Nu vrea vestul, mai ales Olanda.
– Trebuie precizat ceva pentru a intelege starea lucrurilor.
– Cate ceva se face, cu viteza melcului, dar se face, de la Sibiu la granita, de la Tg, Mures la granita, Bucuresti Constanta, Bucuresti Pitesti facuta de impuscat, Bucuresti Ploiesti.
– Nu se face ceea ce este cel mai necesar din punct de vedere al dezvoltarii economice, al dezvoltarii comunitatilor din toate regiunile geografice ale Romaniei, trecerea muntilor, legarea sudului si estului cu Transilvania.
– Si aici se aplica explicatia mea.
– Daca ar fi autostrazile facute de la cap la coada, adica din Constanta pana la granita, ar creste imens valoarea, importanta si dezvoltarea capacitatii portului Constanta.
– Marfurile venite din fabrica lumii China si in general din zona Asiei ar fi mult mai usor sa intre in partea estica si centrala a Europei prin Portul Constanta, decat in situatia existenta, prin porturile olandeze.
– Si in cazul exporturilor europene situatia ar fi la fel de importanta.
– Constanta-Bosfor-Canalul de Suez- China si sud-estul Asiei este un traseu mult mai facil decat cel din prezent, care ocoleste Europa, pana-n Amsterdam si Roterdam.
– Aceeasi explicatie este valabila si pentru caile ferate.
– Aceasta situatie explica si impotrivirea Olandei pentru intrarea Romaniei in spatiul Schengen.
– Populația Asiei reprezintă mai mult de 60% din întreaga populație a Globului, adica aproximativ 4,5 miliarde de consumatori.
– Daca suntem admisi poartul Constanta devine mult mai atractiv pentru tranzitul marfurilor despre care fac vorbire, disparand o groaza de formalitati intracomunitare, valabile pentru tarile din afara spatiului Schengen, dar inexistente in acest spatiu, deci ar disparea o piedica prezenta acum, in utilizarea portului Constanta ca poarta principala de intrare-iesire a fluxurilor comerciale ale UE.
– Si din acest mare interes economic deriva si celelalte sicane de care are parte Romania din partea unor tari UE.
Daca avem patrioti la conducerea Statului Roman si nu tradatori le vom construi, daca nu, nu.

loading...

Sursa : Eduard Dorobantu


Vă invităm să urmăriți pagina noastră de Facebook Cocoon.ro – Conspirații Îndeplinite!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather
Distribuie!

Despre Cocoon.ro - Conspiratii Indeplinite

Cocoon.ro - Conspiratii Indeplinite