Prefectul Brasovului nu are alta treaba decat sa acopere cu plasture bannerele publicitare despre vaccinuri, incalcand astfel dreptul la exprimare, spitalele din oras fiind sub orice critica

Distribuie!by La Brasov s-a instaurat totalitarismul ingrandindu-se libertatea de exprimare si de informare-prefectul slugarnic al Brasovului a cenzurat panoul despre vaccinuri. S-a ordonat acoperirea sintagmei ” Vaccinurile nu sunt sigure”, de parca nu au existat atatea cazuri de copii cu efecte secundare, atat in Romania cat si in intreaga lume, in multe cazuri au existat procese castigate care au confirmat acest lucru. Conform prefectului Brasovului sau a specimenului Arafat panoul ar trebui sa nu existe sau sa enunte urmatoarele sintagme: Vaccinurile sunt sigure! NU citi prospectele! Nu te informa! Nu ajunge sa cunosti riscurile! Se pare ca revolutia din 89 […]
Distribuie!

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

La Brasov s-a instaurat totalitarismul ingrandindu-se libertatea de exprimare si de informare-prefectul slugarnic al Brasovului a cenzurat panoul despre vaccinuri. S-a ordonat acoperirea sintagmei ” Vaccinurile nu sunt sigure”, de parca nu au existat atatea cazuri de copii cu efecte secundare, atat in Romania cat si in intreaga lume, in multe cazuri au existat procese castigate care au confirmat acest lucru. Conform prefectului Brasovului sau a specimenului Arafat panoul ar trebui sa nu existe sau sa enunte urmatoarele sintagme: Vaccinurile sunt sigure! NU citi prospectele! Nu te informa! Nu ajunge sa cunosti riscurile!

Se pare ca revolutia din 89 a fost pentru ingradirea dreptului de libertate a exprimarii si de informare.

loading...

Prefectul orasului Brasov se preocupa mai nou de acoperirea cu plasture a bannerelor publicitare in Brasov, in loc sa duca plasturele la Spitalul Judetean, unde este criza de consumabile medicale, pacientii fiind nevoiti sa cumpere cateodata plasturi si medicamente de la farmaciile private din jur. In loc sa isi faca griji de cum arata spitalele mizerabile si infecte din oras, in loc sa se preocupe de aeroportul din Brasov, in loc sa se preocupe de realizarea de locuri de munca cu salarii decente, avand in vedere ca orasul Brasov se confrunta cu un deficit de personal, tinerii plecand la munca in strainatate pentru salarii decente, grija cea mare a prefectului a fost taman panoul publicitar de pe o strada din Brasov.

Aflati din materialul urmator ce ineptii a debitat mintea acestui politician:

La Brasov s-au luat primele masuri in cazul panoului antivaccinare. Astfel, cuvintele ”Vaccinurile nu sunt sigure” au disparut de pe panoul publicitar amplasat pe o strada din municipiu. Practic a fost acoperit scrisul cu o banda neagra. Prefectul judetului Brasov, Marian Rasaliu sustine ca s-a inceput o ancheta in acest caz.

Da, deja s-au luat masuri. A fost acoperit o parte din panoul publicitar. Din punctul meu de vedere, continutul acestui panou este un atentat la siguranta cetatenilor, a copiilor nostri. Este imoral. Stim exact cine a pus acel panou, stim cat s-a platit pentru acel panou. In prezent exista o ancheta in derulare. Stim exact ca s-au inregistrat 37 de decese. Insa, nu stiu vreun deces in randul celor care s-au vaccinat. Este o campanie nationala care trebuie sa inceteze imediat”, a declarat Marian Rasaliu, prefectul judetului Brasov.

Precizam ca in urma cu cateva zile, pe o strada din municipiul Brasov a aparut un panou care ii indeamna pe romani sa se informeze cu privire la vaccinuri. Imediat, autoritatile locale si nationale au intrat in alerta.

Marian Rasaliu a fost membru ApR, PDL şi a trecut ulterior la PSD, chestiune benefică, de altfel, având în vedere că a fost numit prefect. Rasaliu a mai fost şi director general la Uzina „R” Feldioara, pe care a părăsit-o la timp, având în vedere că ulterior s-a decis punerea lacătului pe fabrică, deşi s-au investit sume importante pentru dezvoltarea acesteia. Pe de altă parte, Rasaliu, a fost declarat incompatibil de ANI, din cauză că în perioada mandatului de senator (2008-2012), a participat la concursul organizat în 1 octombrie 2010 de către Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) Braşov, în vederea ocupării funcţiei de şef serviciu al Serviciului Economic Recuperare Debite. În urma susţinerii concursului, Marian Iulian Rasaliu a fost declarat „admis” şi numit în funcţia publică la data de 12 octombrie 2010, pe perioadă nedeterminată. Ulterior, la data de 13 octombrie 2010, Rasaliu Marian Iulian s-a suspendat din funcţia publică pe durata exercitării mandatului de senator, respectiv până la data de 19 decembrie 2012. La data participării la concurs, respectiv la data ocupării funcţiei publice de şef serviciu, acesta deţinea deja o funcţie publică – Senator în Parlamentul României”, susţin reprezentanţii ANI. Inspectorii de integritate au stabilit că Rasaliu a fost în incompatibilitate din 13 octombrie 2010 (data suspendării din funcţia publică de şef serviciu – Serviciul Economic Recuperare Debite APIA) până în 19 decembrie 2012 (data reluării activităţii în funcţia publică de conducere de şef serviciu). „Astfel, Rasaliu Marian Iulian nu a respectat dispoziţiile art. 81, alin. (1) din Legea nr. 161/2003, potrivit cărora «Calitatea de senator este incompatibilă cu exercitarea oricărei funcţii publice de autoritate, potrivit Constituţiei, cu excepţia celei de membru al Guvernului»”, au mai susţinut reprezentanţii ANI.

Citeste mai mult: adev.ro/om73n3

Iata aici cum arata bannerul inainte sa fie cenzurat: ( apasati pe fotografie ca sa o vedeti in marime normala)

Prima măsură în cazul panoului antivaccinare din Brașov (FOTO)

loading...

Distribuie!

Despre Cocoon.ro - Conspirații Indeplinite

Cocoon.ro - Conspiratii indeplinite: Conspiratii, Arta, Fibonacci, Divizia de Aur, Rapire, Serialul Sosirile, Medicina Naturista, Geometrie Sacra, Spiritualitate, Reptilieni, Biblie si multe altele... Contact: came@cocoon.ro